მეხუთე დღე
განვიხილეთ საავტორო უფლებები, ვისწავლეთ ინტერნეტიდან მასალების გადმოწერა,
გადმოვიწერეთ ციტირებული დიკუმენტი, შევქმენით მოსწავლის ნიმუში და გამოვაქვეყნეთ სლაიდ შოუ ბლოგზე.
განვიხილეთ საავტორო უფლებები, ვისწავლეთ ინტერნეტიდან მასალების გადმოწერა,
გადმოვიწერეთ ციტირებული დიკუმენტი, შევქმენით მოსწავლის ნიმუში და გამოვაქვეყნეთ სლაიდ შოუ ბლოგზე.
მეოთხე დღე
განვიხილეთ კითხვები,დავუბრუნდით პროექტის გეგმას და განვიხილეთ პროექტზე მუშაობის ეტაპები დაწყებამდე მსვლელობისას და დასრულების შემდეგ შევქმენით შეფასების რუბრიკები ვიმუშავეთ პროექტის სლაიდშოუს შექმნაზე,პაუერ პოინტში.
დღე მეორე
მოვისმინეთ ერთმანეთის საპროექტო იდეები და შევავსეთ
შაბლონი.
სტანდარტები გადმოვიწერეთ და საწირო ადგილზე ჩავსვით
ჩვენი პროექტის შესაბამისი ინდიკატორები.
დავათვალიერეთ გამოცემები და შევქმენით ბუკლეტები
დავწერეთ რეფლექსია,მაგრამ არ იყო ინტერნეტი და ვერ
გადავიტანეთ.
დღე მესამე
მესამე გაკვეთილზე გავეცანით ბლუმის ტაქსონომიის ცვლილებებს,მიმართულების
მიმცემი კითხვების მნიშვნელობას,სტანდარტების და მიზნების რუბრიკებს გავეცანით,გადავხედეთ
სტანდარტებს,ვნახეთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები,ასევე ვნახეთ, როგორ უნდა დავსვათ იდეური,თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.
No comments:
Post a Comment